izpis_h1_title_alt

Sensitivity Analysis of HDM-4 Pavement Deterioration Models : master thesis
ID Farhad Skandary, Ahmad (Avtor), ID Žura, Marijan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,08 MB)
MD5: 211048305C5F1DF6B9BA527B86FE11E0
PID: 20.500.12556/rul/74f0aa24-3715-4c4e-9481-d90d00ca1f92
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://drugg.fgg.uni-lj.si/5866/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Občutljivost HDM-4 modelov propadanja vozišč je sicer že prikazana v dokumentaciji HDM-4 paketa, a zgolj na kvalitativnem nivoju. Namen te naloge pa je, da kvantitativno ocenimo elastičnost modelov na spremembe nekaterih ključnih parametrov. V tej nalogi sem analiziral občutljivost parametrov, ki so bili v dokumentaciji HDM-4 modela razvrščeni v I. razred. Kot je opisal Mrawire et al (1998), obstajajo različni pristopi, ki se lahko uporabljajo za izvedbo analize občutljivosti. V nalogi sem uporabil tradicionalni pristop “Ceteris paribus”, kjer opazujemo spremembe izhodnih rezultatov v primeru spremembe enega od vhodnih podatkov, pri čemer pa ostali ostanejo nespremenjeni. Iz rezultatov izračunamo elastičnost kot razmerje med procentom spremembe rezultatov in procentom spremembe vhodnega podatka. Ta študija je bila izvedena z uporabo projektne analize v paketu HDM-4. Parametri, ki so bili izbrani za analizo občutljivosti so naslednji:  Prilagojeno Strukturno število (SNP)  Neravnost vozišča  Vse strukturne razpoke Vsak parameter smo preučevali ločeno na primerih realnih cestnih odsekov ceste Kabul – Kandahar v Afganistanu.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:pavement strength, pavement management system, pavement deterioration models
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Farhad Skandary]
Leto izida:2016
Št. strani:XVII, 110 str.
PID:20.500.12556/RUL-85741-440f430e-41e3-ac8c-7e53-f139de3881c8 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.525:656.022.3:005.525: (043.3)
COBISS.SI-ID:7615073 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2016
Število ogledov:4158
Število prenosov:844
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza občutljivosti HDM-4 modelov propadanja vozišč : magistrsko delo
Izvleček:
The sensitivity of road deterioration and maintenance prediction to variation of individual input parameters, are classified according to their impact elasticity in “Highway Development and Maintenance Management Model” HDM-4 version 2 Volume, which was developed by World Bank. As classification presented in the documentation is more or less qualitative the aim of this thesis is to quantify elasticity of some of the most important parameters. In this research sensitivity analyzed of the deterioration parameters which have been already classified in HDM-4 Volume 5 Sensitivity Class I, is provided. As described by Mrawire et al. (1998), there are different approaches which can be used for undertaking sensitivity analysis. The way we are following here is the Traditional Ceteris Paribus (TCP) method in which by changing single input parameters and holding other parameters to be unchanged, the impact elasticity will be calculated. Impact elasticity is the ratio of the percentage change of specific result by the percentage change to individual input parameters of the pavement deterioration models. (HDM-4 V5) This study is executed by the using of the project analysis of the HDM-4 application using TCP method, and then the results are used to find the impact elasticity which is used for sensitivity ranking. The parameters which are chosen from the sensitivity class-I for the deterioration sensitivity analysis are as follows:  Adjusted Structural Number (SNP)  Pavement Roughness  All Structural Cracking Each parameter was studied separately in a real road section which was chosen form the Afghanistan Rind road, Kabul – Kandahar region.

Ključne besede:gradbeništvo, magistrska dela, pločnik moč, sistem vodenja pločnik, pločnik modeli poslabšanja

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj