izpis_h1_title_alt

Spremembe na področju posredovanja nepremičnin v obdobju recesije : diplomska naloga
ID Kostajnšek, Martina (Avtor), ID Šubic Kovač, Maruška (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kern, Jure (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,07 MB)
MD5: 6A8F8A9D0476886584762013CFB9F601
PID: 20.500.12556/rul/269acb3e-8201-4a4c-bf1b-6777aa6227f6

Izvleček
V diplomski nalogi je obravnavano področje nepremičninskega posredovanja v obdobju recesije v Republiki Sloveniji, točneje na območju Mestne občine Ljubljana ter spremembe glede na obdobje pred recesijo. S pomočjo anketnega vprašalnika je predstavljeno delovanje trga stanovanjskih nepremičnin na območju Mestne občine Ljubljana v letu 2013 z vidika nepremičninskih družb ter spremembe v njihovem delovanju glede na obdobje pred letom 2008. Natančneje je predstavljena prodaja stanovanjskih nepremičnin ter njihovo oglaševanje. V letu 2013 so nepremičninske družbe v prvi vrsti prodajala stanovanja, medtem ko je prodaja stanovanjskih hiš precej zaostajala za njimi. Število sklenjenih prodajnih poslov je v letu 2013 glede na obdobje pred letom 2008 za stanovanjske nepremičnine upadlo pri več kot dveh tretjinah anketirancev, kar pa ni bistveno vplivalo na zaposlovanje nepremičninskih posrednikov, saj je njihovo število ostalo nespremenjeno pri več kot dveh tretjinah anketirancev. Nepremičninske družbe so v letu 2013 največ oglaševale s pomočjo interneta, sledijo oglaševanje v časopisih in oglasnikih. Delež stroškov namenjenih oglaševanju se za različne vrste oglaševanja v povprečju pri polovici anketirancev v letu 2013 glede na obdobje pred letom 2008 ni spremenil. Še največ anketirancev je spremembo v smislu povišanja deleža stroškov zaznala pri oglaševanju na internetu. Skladno s tem so bili anketiranci bolj kot ne neodločeni, ali intenzivnejše oglaševanje v obdobju recesije za nepremičninsko družbo predstavlja konkurenčno prednost. Nepremičninske družbe največjo konkurenčno prednost vidijo v izkušenosti nepremičninskega posrednika ter ponudbi raznovrstnih stanovanjskih nepremičnin od najnižjega do najvišjega cenovnega razreda.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gradbeništvo, diplomska naloga, VSŠ, nepremičninsko posredovanje, recesija, oglaševanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:M. Kostajnšek
Leto izida:2014
Št. strani:VIII, 48 str., 2 pril.
PID:20.500.12556/RUL-32263 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:332.7:338.124.2/043.2)
COBISS.SI-ID:6666337 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2514
Število prenosov:406
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Changes in the field of real services during the period of recession
Izvleček:
In graduation thesis I discuss how real estate agencies in Republic of Slovenia, more precisely in Mestna občina Ljubljana operate during the period of recession and changes with the period before the recession. With poll questionnarie it is presented operation of the market of residential properties in the area ob Mestna občina Ljubljana in the year of 2013. It is presented how that market is seen by real estate agencies together with changes in the market according to the period before the year of 2008. Specifically it is presented sale in the field of residential properties and advertising in that field. In the year of 2013 the main sales product of real estate agencies in the field of residential properties was apartments while sales of houses was far behind them. Number of property transactions in 2013 compared with the period before 2008 fell for two-thirds of respondents which didn't affect on employment of estate agents, as their number remained unchanged in more than two-thirds of the respondents. Real estate agencies in 2013 advertised mostly on the Internet followed by advertising in newspapers and specific sales magazines. Share of the costs for different types of advertising did not change on average for half of the respondents in the year of 2013 compared to the period before 2008. The largest number of respondents experiencesed increas of the costs for advertising on the Internet. Accordingly, respondents were more or less undecided wheather intensive advertising during the period of recession for a real estate agency is a competitive advantage. For real estate agencies the most competitive advantage is experienced real estate agent and a wide choice of residential preperties from the lowest to the highest price category.

Ključne besede:real estate services, recession, advertising

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj